Kits Anthouse T 3D BIG (25x20x1,5)
El Kit formiguer T Acrílico-BIG, és compost per un sandvitx d´ Acrílic que conté a la part superior una caixa de farratge que és utilitzada com a espai per posar el mejar i com a zona d´escombreries per les formigues ...
Aquest Kit conté una colònia de formigues, normalment de l'espècie Messor barbarus. Si afegiu a la vostra comanda una altra espècie, diferent de l'anterior, entendrem que preferiu la que heu seleccionat, ja que només enviem una colònia per comanda o formiguer. Mai dos o tres, etc.
Manual accesible en la pestanya descarga o pulsant AQUI
El Kit formiguer T 3D BIG, és compost per un sandvitx d´ 3D que conté a la part superior una caixa de farratge que és utilitzada com a espai per posar el mejar i com a zona d´escombreries per les formigues, i tapadora movible. Té un forat lateral per poder connectar a un altre formiguer o zona de farratge auxiliar.
Instalació: La seva instal.lació és fàcil,afegirem la sorra marró dins del sandvitx,pero COMPTE no oblidar humitejar-la abans d´introduir les formigues.
Atenció: No hem d´humitejar tota la terra,ja que correm el risc de formar un fanguer si ho humitegem tot,per exemple d´uns 5ml a 10ml(és molt difícil donar una xifra exacta ja que depèn i molt de la temperatura que hi hagi,controlar A ULL i amb lògica les quantitats a ficar)d´aigua en seria suficient, segons l´època de l´any ja que a més calor més vaporització.
Una vegada muntat el formiguer i per a facilitar la construcció de les galeries per les formigues,podem fer algún forat amb un palet a la sorra,després introduirem les formigues de manera manual,abocarem el contingut del tub de transport on es troben al sandvitx de sorra,fent-ho amb molta cura i a ser possible a prop del forat que abans hem realitzat,de manera que quan caiguin a la sorra tinguin un refugi.
És molt important acostar el màxim possible el menjar a les formigues,per tant no dubtarem en ficar el menjar el més a prop del forat o zona on es trobin les formigues,sempre evitant embrutar la sorra. Una prova de que les formigues mengen és comprovar que els seus gàster(cul) el tenen inflat,ja que les formigues emmagatzemen en un estómac social aliment de reserva.
Per finalitzar podem adornar la caixa de farratge amb una capa molt fina de sorra,pedres,etc...
Si la colònia és molt petita,és molt possible que no usin la caixa de farratge,ja que les colònies petites per natura no s´allunyen molt del formiguer,per evitar ser atacades, per tant si veiem que les formigues no es desplacen a la zona de farratge,la retirarem,taponarem amb cotó el forat de conexió i usarem un tros petit i ben pla de paper de plata com a menjadora i abeurador,que posarem sobre la sorra per evitar embrutar-la, i el més a prop possible de les formigues perquè els hi sigui de fàcil accés, compte!,és vital no embrutar la sorra,ja que les restes orgàniques es poden pudrir i portar malalties.
Alimentació (dades genèriques):Les formigues no mengen aliments sòlids,només aquosos,per tant totes les substàncies com el sucre, la mel,pastes alimentàries,etc...han d´estar ben barrejades amb aigua abans de dona-li-ho a les formigues,una vegada es doni l´aliment,retirar-lo al dia següent.Cal no oblidar que les formigues necessiten proteïnes per viure,proteïnes que trobem als insectes,carns,productes per a animals,etc...o en el cas de les formigues granívores, en les llavors.
Recomenable per tot tipus d´ espècies i tamanys.
Conté:
1x Sandvitx 3D 25x20x1,5 cms, amb Tapadora.
1x Caixa de farratgeintegrada de 30x10x6,5 cms.
1x 500g Mixt Sorra/Argila normal per al Sandvitx.
1x 50g de grànuls de pedra com decoració per a la caixa de farratge
1x Pipeta de plàstic
1x Abeurador
1x Menjadora
1x 10ml de Xarop proteínic(menjar)
1x 50 grams de sorra per decoració.(color segons disponibilitat)
Advertència: El manteniment del formiguer és a càrrec del client i el desgast natural de l´ús dels materials no ho cobreix la garantia.
Acetat transparent vermell
Clients que han vist aquest producte també han adquirit:
Nectar Blue Sugar
Sorra Decorativa Groga de quars 50g
Acetat transparent vermell
Placa Petri 100x20mm(vidre)
25 gr Llavors de Enciam

