20x20x1,5 cms Modular PVA de Colors
35,52 €
El nostre Mòdul 20x20 PVA està adaptat per a ser connectat amb altres 4 mòduls, podent realitzar les combinacions de composició segons les necessitats de cada espècie. Es pot combinar amb altres models modulars de diferent sistema d'humitat o amb més zones de farratge. Amb un nou disseny de galeries, amb tapes lliscants 3D, optimitzant l'espai disponible i ajustant-lo a el nombre de formigues que tinguem en cada moment.
Accesorios indispensables
Mesures: 20x20x1.5 cm
El nostre Mòdul 20x20 PVA està adaptat per a ser connectat amb altres 4 mòduls, podent realitzar les combinacions de composició segons les necessitats de cada espècie. Es pot combinar amb altres models modulars de diferent sistema d'humitat o amb més zones de farratge. Amb un nou disseny de galeries, amb tapes lliscants 3D, optimitzant l'espai disponible i ajustant-lo a el nombre de formigues que tinguem en cada moment.
Per humitejar el formiguer, farem servir una xeringa sense agulla i mullarem l'Escuma PVA fins que no absorbeixi més aigua i deixant que l'aigua s'estengui per les planxes acríliques de l'formiguer, però amb cura de no inundar les galeries en excés per evitar que les formigues s'ofeguin. La Escuma PVA sempre ha d'estar humida.
Inclou connector de tubs d'assaig 3D Flexible per defecte, per mudar a les formigues de forma fàcil i segura, igualment inclou totes les tapes de tancament de 3D Blanco, per no permiter el pas de la llum dins de l'formiguer i també una peça 3D broc per connectar amb un altre model no modular a través de tub flexible i un connector 3d flexible translúcid per unir-lo a un altre modular de forma segura.
999 Elements
Clients que han vist aquest producte també han adquirit:
Altres Accesoris
2,06 €
Menjadora 3D - Planter per formigues granívores. Especial per omplir de llavors i altres aliments, decoratiu i funcional.
Altres Accesoris
Mega abeurador i menjadora
4,95 €
El Mega abeurador i menjadora, és una safata d´alimentació múltiple,ideal per a grans colònies,que necessiten molt de menjar i aigua a diari.
Formigues gratuïtes
Reina Camponotus herculeanus (Formiga Gegant)
0,00 €
La reina arriba en un tub d´assaig ,amb els seus primers ous, és important una vegada estigui a casa nostra,afegir-hi una micro gota d´aigua amb sucre o mel ...
S´ envia NOMÉS 1 colònia o reina i NOMÉS una espècie per comanda oformiguer, si us plau tria bé quina vols. No cobrem perles formigues, SÓN GRATUÏTES, només has de pagar les despeses d´enviament.
3,17 €
Xarop proteínic que estimula la posta de la reina i el desenvolupament de la cria..
Menjar
Llavors-Barreja tipus I 50gr
0,72 €
Aliment necessari i obligatori per les formigues granívores com les del Génere Messor, Goninomm, tetramorium, etc...
Altres Accesoris
Tapons de Cel.lulosa (Permeables a l´ aire)
0,24 €
Tapons de Cel.lulosa permeables a l´ aire,útils per taponar tubs de vidre,és el substitutiu perfecte dels taps de cotó.
Altres Accesoris
Abeurador 3D per formigues
2,47 €
Aquesta és la nostra nova gamma Premium de Abeuradors 3D en 5 diferents mides ideals per a qualsevol tipus de necessitat que requereixin les teves formigues.
Formiguer Modular Bolet
Conector Adaptador
0,82 €
Conector Adaptador para unir hormiguero modulares a través de tubo flexible a hormiguero No modulares, incluye tubo flexible.
Formiguer Modular Bolet
Connectors per als Mòduls
0,82 €
Connector per unir els Formiguers Modulars.