AntHouse-Mini-Hori-Acri 10x10x1,3 cms
Formiguer d´Acrílic de 10x10x1, perfecte per joves colónies,inclou sala de farratge amb tapadora i sistema de zona humida.
Fàcil de netejar gràcies als seus ancoratges de cargols.Per a humitejar el formiguer usarem...
-ATENCIÓ: Retirar el plàstic protector abans d usar-
Manual accesible en la pestanya descarga o pulsant AQUI
Formiguer d´ Acrílic de 10x10x1, perfecte per joves colónies,inclou sala de farratge amb tapadora i sistema de zona humida.
Fàcil de netejar gràcies als seus ancoratges de cargols.
Recomenable per a tot tipus d´ espècies i tamanys.
Per a humitejar el formiguer farem servir una xeringa d´aigua i mullarem el cotó de manera que no absorbeixi més aigua,però deixant que l´aigua s´extengui pels plecs de plàstic del formiguer,però amb compte de no inundar les galeries. El cotó sempre ha d´estar humit.
Per donar el menjar aixecarem la tapa de la zona de farratge,sempre amb compte per a que no hi hagi fuites.
Introduirem les formigues al formiguer a travès de la zona de farratge,de manera manual abocarem el tub de transport de les formigues en aquesta zona,sempre amb molta cura.
Disposa d´un forat per conectar-lo amb altres formiguers o caixes de farratge,no oblideu taponar amb una mica de cotó.
Recomanable per a tot tipus d´espècies i tamanys,mentre que no siguin excepcionalment grans ni excepcionalment petites.
ATENCIÓ: No netejar amb alcohol,ni amb altre producte que no sigui aigua sabonosa,ja que pot produir trencament del material i igualment no utilitzar talcohol, si tot i així s´usa la responsabilitat serà a càrrec del client.
El nostre Model amb Eva Green i Messor barbarus: